none

🧐 გაინტერესებს რამე?

ხშირად დასმულ კითხვებზე პასუხები ქვევითაა 👇👇


  • გამომდინარე იქიდან, რომ eSIM-ის პაკეტის შეძენამდე თავად ადასტურებ, რომ შენს სმარტსფონს აქვს eSIM-ის მხარდაჭერა, ამიტომ პაკეტში გადახდილ თანხა უკან არ ბრუნდება.

    კიდევ ერთხელ გაითვალისწინე, დადასტურებამდე აუცილებლად შეამოწმე შენი მობილურის პარამეტრებში იგივე setting-ებში თუ იძებნება add eSIM, რადგან მობილურის მოდელის მიუხედავად, შეიძლება არ ჰქონდეს შენს სმარტფონს eSIM-ის მხარდაჭერა.

  • ამ შემთხვევაში თანხა არ ბრუნდება, რადგან თანხის გადახდამდე კიდევ ერთხელ გაწვდით ინფორმაციას არჩეული პაკეტი რომელ SIM/eSIM-ზე აქტიურდება.

  • ამ შემთხვევაში პირად კაბინეტში COINEX-ის სახით ვაბრუნებთ თანხის იმ ნაწილს, რომელიც შეესაბამება გამოუყენებელი თვეების პარკირების ღირებულებას. 

  • იმ შემთხვევაში თუ გარკვეული რაოდენობის GB-ების გამოყენების შემდეგ დაფიქსირდა ტექნიკური ხარვეზი ლოკალურ პროვაიდერთან, თანხა დაბრუნდება გამოუყენებელი GB-ების პროპორციულად პირად კაბინეტში COINEX-ის სახით ან სურვილის შემთხვევაში, საბანკო ანგარიშზე.

  • იმ შემთხვევაში თუ mobineX-ის ტექნიკურ ჯგუფთან კონსულტაციის შემდეგ დადგინდა, რომ ფიზიკურ SIM ბარათს/eSIM-ის QR კოდს აქვს ქარხნული წუნი ან სხვა გარკვეული მიზეზით ვერ ხდება ლოკალურ პროვაიდერთან დაკავშირება, გადახდილ თანხას სრულად ვაბრუნებთ პირად კაბინეტში COINEX-ის სახით ან სურვილის შემთხვევაში, საბანკო ანგარიშზე.

მაინც ვერ ნახე პასუხი? დაგვიტოვე საკონტაქტო და შეგეხმიანებით 😇