🧐 გაინტერესებს რამე?

ხშირად დასმულ კითხვებზე პასუხები ქვევითაა 👇👇


  • შენი მობილურის პარამეტრებში იგივე setting-ებში თუ იძებნება add eSIM, ე.ი აქვს eSIM-ის მხარდაჭერა, სხვა შემთხვევაში - არა.

    გაითვალისწინე, რომ მობილურის მოდელის გარდა მნიშვნელობა აქვს მწარმოებელ ქვეყანასაც, ამიტომ სჯობს, უშუალოდ პარამეტებიდან გადაამოწმო. 


  • ჩვენი eSIM-ის პაკეტები შეგიძლია შეარჩიო ქვეყნის ან რეგიონის მიხედვით, მხარდაჭერა გვაქვს მთელი მსოფლიოს მასშტაბით.

    რაც შეეხება ფიზიკური SIM-ს, სერვისი ვრცელდება ევროპაში.


     უფრო მეტი დეტალისთვის იხილე პაკეტები

  • თუ ფიზიკური SIM ბარათი გაქვს: სამოგზაუროდ როცა იქნები, გააგზავნე SMS-ი ნომერზე - 85075 ტექსტით - INFO ან ვებ-გვერდზე შედი პირად კაბინეტში რეგისტრირებული მეილით, ან mobineX-ის ნომრით, რაც SIM ბარათზეა დატანილი.

    თუ eSIM-ი გაქვს: დარჩენილი MB-ების ოდენობას ნახავ პირად კაბინეტში ავტორიზაციის შემდეგ.

  • მთავარ ან პაკეტების გვერდზე შეარჩიე სასურველი პაკეტი და

    - თუ ჩვენთან რეგისტრირებული არ ხარ, დაიწყე რეგისტრაცია. გაითვალისწინე, რეგისტრაციის დროს შეძლებ შერჩეული პაკეტის ცვლილებასაც

    - თუ უკვე ხარ ჩვენი აბონენტი, მაშინ რეგისტრირებული მეილით გაიარე ავოტრიზაცია პირად კაბინეტში და აირჩიე რომელ SIM-ზე გსურს პაკეტის ყიდვა

  • თუ ჩვენი ფიზიკური SIM გაქვს, საკმარისია მოათავსო შენს მობილურში და დარწმუნდე, რომ პარამეტრებიდან ჩართულია ე.წ Data Roaming ფუნქცია.

    ჰო და ცხადია, Mobile Data-ც ჩართული უნდა გქონდეს.


    თუ eSIM დაირეგისტრირე, მაშინ მისი ინსტალაციისთვის საჭიროა დაასკანერო პირად კაბინეტში არსებული QR კოდი და მობილურის პარამეტრებში Mobile Data-ზე მონიშნო Travel. 

  • თუ ჩვენი ფიზიკური SIM გაქვს, საკმარისია მოათავსო შენს მობილურში და დარწმუნდე, რომ პარამეტრებიდან ჩართულია ე.წ Data Roaming ფუნქცია.

    ჰო და ცხადია, Mobile Data-ც ჩართული უნდა გქონდეს.


    თუ eSIM დაირეგისტრირე, მაშინ მისი ინსტალაციისთვის საჭიროა დაასკანერო პირად კაბინეტში არსებული QR კოდი და მობილურის პარამეტრებში Mobile Data-ზე მონიშნო Travel. 


  • პაკეტის ყიდვა შეგიძლია რეგისტრაციის დროსmobineX Travel SIM-ი 2 ტიპის მომსახურებას გთავაზობს:


    1 - გვაქვს ფიზიკური SIM ბარათები, რომელზეც შესაძლებელია 5 ტიპის პაკეტის ყიდვა, თითოეულის მოქმედების ვადა არის 30 დღე და მომსახურება ვრცელდება ევროპის მასშტაბით. იმ ქვეყნებში, სადაც არის 5G სიხშირე, ჩვენი ინტერნეტიც ამ სიხშირეზე იმუშავებს.


    გაითვალისწინე, იმ შემთხვევაში თუ მიმდინარე თვის ბოლოს SIM-ზე არ დაფიქსირდება აქტიური MB-ები, SIM-ი გაგიუქმდება, მისი აღდგენა არ ხდება. 

    თუ გინდა, რომ შეინარჩუნო SIM-ი, შეგიძლია პირადი კაბინეტიდან ისარგებლო ე.წ ,,ნომრის პარკირების" ფუნქციით.


    2- გვაქვს eSIM-ი, რომელიც მოქმედებს მსოფლიოს მასშტაბით ყველა ქვეყანაში. შეგიძლია პაკეტი იყიდო კონკრეტული ქვეყნისთვის ან რეგიონისთვის. პაკეტები განსხვავდება MB-ების რაოდენობით და მოქმედების ვადით. ამასთან დაკავშირებით დეტალური ინფორმაციის ნახვა შეგიძლია კონკრეტული პაკეტის აღწერაში. 



  • პირველი პაკეტის ყიდვას შეძლებ რეგისტრაციის დროს. 

    მთავარ გვერდზევე ნახავ პაკეტების ჩამონათვალს, რომელიც გაგიხარდება აირჩიე.

    გაითვალისწინე, ფიზიკური SIM ბარათის შემთხვევაში ყველა პაკეტი აქტიურდება ყიდვისთანავე 30 დღით, ხოლო eSIM-ის შემთხვევაში გამოყენების პირობები განსხვავდება პაკეტების მიხედვით, ამიტომ სანამ შეიძენ, ყურადღებით გაეცანი თითოეულის დეტალურ აღწერას, რადგან გადახდილი თანხა უკან არ ბრუნდება. 



მაინც ვერ ნახე პასუხი? დაგვიტოვე საკონტაქტო და შეგეხმიანებით 😇